Recent diary (24)
Májová + pomájová hororová tour
Hororové série:
1. Cube - 3*
2. Cube 2: Hypercube - 2*
3. Child's Play - 3*
4. Child's Play 2 - 3*
5. The Evil Dead - 3*
6. Evil Dead II - 3*
7. Army of Darkness - 3*
Vybraní režiséri:
1. Frankenhooker (Henenlotter) - 3*
2. Lisa e il diavolo (Bava) - 2*
3. Re-Animator (Gordon) - 3*
4. Opera (Argento) - 3*
5. Phenomena (Argento) - 3*
Horory z rôznych krajín sveta:
1. Polaroid (Nórsko) - 2*
2. Kim Bok-nam salinsageonui jeonmal (Južná Kórea) - 4*
3. The Breed (Juhoafrická republika) - 3*
4. Black Sheep (Nový Zéland) - 3*
5. Las brujas de Zugarramurdi (Španielsko)
6. Lisa e il diavolo (Taliansko) - 2*
Rôzne dekády:
1. 70. - Lisa e il diavolo - 2*
2. 80. - Dèmoni - 2*
3. 90. - Cube - 3*
4. 00. - Bakjwi
5. 10. - Velvet Buzzsaw - 3*
Z roku 2019:
1. Doctor Sleep - 4*
2. Child's Play - 3*
3. Countdown - 2*
4. Velvet Buzzsaw - 3*
Zvieratká:
1. Cujo - 2*
2. The Breed - 3*
3. Black Sheep - 3*
Ázia:
1. Bakjwi
2. Kim Bok-nam salinsageonui jeonma - 4*
Čarodejnícky horor:
Bonus: originál + remake
La casa muda - Uruguay 2010 - 2*
Silent House - USA 2011 -