Recent diary (159)
Zhodnotenie kino-roka 2019
JANUÁR/JANUARY/一月
1) Border = 3* (6/10)
FEBRUÁR/FEBRUARY/二月
xxx
MAREC/MARCH/三月
2) Captain Marvel = 3,5* (7/10)
3) Us = 3* (6/10)
APRÍL/APRIL/四月
4) Avengers 4: Endgame = 3,5* (7/10)
MÁJ/MAY/五月
5) John Wick 3: Parabellum = 3* (6/10)
JÚN/JUNE/六月
6) X-Men: Dark Phoenix = 3,5* (7/10)
JÚL/JULY/七月
xxx
AUGUST/AUGUST/八月
xxx
SEPTEMBER/SEPTEMBER/九月
7) Ad Astra = 3* (6/10)
8) The Painted Bird = 3* (6/10)
OKTÓBER/OCTOBER/十月
9) Joker = 4,5* (9/10)
10) Let There Be Light = 2,5* (5/10)
NOVEMBER/NOVEMBER/十一月
11) Ford v Ferrari = 4* (8/10)
DECEMBER/DECEMBER/十二月
12) The Calling = 3* (6/10)
13) Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker = 3* (6/10)
14) Little Women = 3,5* (7/10)
---------------------------------------------------------------------------------
CELKOM: 14 návštev z 29 zamýšľaných.
Zámerne (kvôli negatívnym recenziám) som nakoniec vynechal pôvodne plánované: Glass, Alita: Battle Angel, Hellboy, Pet Sematary, Gemini Man, Terminator: Dark Fate
Z dôvodu iných povinností som v kine nestihol pôvodne plánované: Shazam, Detective Pikachu, Aladdin, Godzilla 2: King of the Monsters, Spider-Man 2: Far from Home, The Lion King, Hobbs and Shaw, Once Upon a Time in Hollywood, It: Chapter 2, Doctor Sleep
PRIEMERNÉ HODNOTENIE: 65% - 6/10 - 3* (tento rok sa do kina ešte celkom oplatilo chodiť, hodnotenia dosiahli v priemere tri hviezdičky!)
NAJLEPŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Joker
NAJHORŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Let There Be Light
KINO-TURISTIKA 2019: tento rok prevažne iba Bratislava - IMAX Cinemax BoryMall, CinemaCity Polus, CinemaCity Eurovea a Kino Lumiére
Veľa dobrých filmov v ďalšom roku praje všetkým CSFĎákom, maddy 马迪!