Recent diary (159)
Zhodnotenie kino-roka 2015
JANUÁR/JANUARY/一月
--- xxx ---
FEBRUÁR/FEBRUARY/二月
1) Jupiter Ascending = 2* (4/10)
MAREC/MARCH/三月
2) Chappie = 2,5* (5/10)
APRÍL/APRIL/四月
3) Fast & Furious 7 = 3,5* (7/10)
4) Avengers 2: Age of Ultron = 4,5* (9/10)
MÁJ/MAY/五月
5) It Follows = 4* (8/10)
6) Mad Max: Fury Road = 5* (10/10)
JÚN/JUNE/六月
7) Insidious 3 = 3* (6/10)
8) Jurassic World = 3,5* (7/10)
JÚL/JULY/七月
--- xxx ---
AUGUST/AUGUST/八月
--- xxx ---
SEPTEMBER/SEPTEMBER/九月
9) The Maze Runner 2: Scorch Trials = 3,5* (7/10)
10) Everest = 3* (6/10)
OKTÓBER/OCTOBER/十月
11) The Martian = 4* (8/10)
12) Crimson Peak = 3* (6/10)
13) The Last Witch Hunter = 2,5* (5/10)
NOVEMBER/NOVEMBER/十一月
14) Spectre= 4* (8/10)
15) Steve Jobs = 4* (8/10)
16) Hunger Games 4: Mockingjay Part 2 = 3* (6/10)
DECEMBER/DECEMBER/十二月
17) In the Heart of the Sea = 3* (6/10)
18) Star Wars: Episode VII - The Force Awakens = 4,5* (9/10)
---------------------------------------------------------------------------------
CELKOM: 18 návštev z 22 zamýšľaných.
Zámerne som nakoniec vynechal pôvodne plánované: Blackhat, Fantastic Four, Walk, Southpaw
Z dôvodu iných povinností som v kine nestihol pôvodne plánované: Tomorrowland, Ant-Man, Mission Impossible 5: Rogue Nation, Sicario (tento film hlavne z dôvodu, že ho v našom Cinemax kine ani nepremietali!)
PRIEMERNÉ HODNOTENIE: 69,4% - 7/10 - 3,5* (do kina sa stále oplatí chodiť, pod tri hviezdičky sme neklesli!)
NAJLEPŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Mad Max: Fury Road
NAJHORŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: Jupiter Ascending
Veľa dobrých filmov v ďalšom roku praje všetkým CSFĎákom, maddy 马迪!